خط ویژه

٠٢١88596011

خط ویژه

02188596011

بهترین قیمت باتری جک اس ۵ خرید با ارسال و نصب رایگان
باتری جک S5

باتری جک اس ۵

اطلاعات بیشتر درباره باتری جک اس ۵

باطری جک اس ۵ چند آمپر است؟ عمر آن چقدر است؟

جک اس ۵ یک خودروی شاسی بلند چینی است که توسط شرکت کرمان موتور وارد و مونتاژ می‌شود و خیلی زود توانست به عنوان یک شاسی بلند چینی با کیفیت و زیبا در ایران به محبوبیت برسد. باتری فابریک جک    S5 از نوع 12 ولت اتمی و دارای ظرفیت 70 آمپر است که به خوبی نیازهای اتومبیل را برآورده می‌کند. ابعاد این باتری که پایه بلند محسوب می‌شود، 25 سانتیمتر طول، 17 سانتیمتر عرض و 23 سانتیمتر ارتفاع است.

باتری مناسب جک اس ۵، اتمی 70 آمپر است، اما در صورت نیاز می‌توان باتری تا ظرفیت 80 آمپر هم روی این خودرو نصب کرد. توصیه می‌شود در صورت استفاده از سیستم صوتی با آمپلی فایر و یا چراغ‌های زنون که مصرف بیشتری دارند، حتما از باتری با ظرفیت بیشتر از 70 آمپر استفاده شود. محل تعبیه شده برای باتری جک اس5، در سمت چپ خودرو، کنار موتور است.

باطری جک اس 5 s5

قابل ذکر است که از باتری‌های اسیدی هم می‌توان برای جک اس5 استفاده کرد که قیمت پایین‌تری نسبت به انواع اتمی دارند. اما مراقبت و نگهداری از این نوع باتری دشوارتر است و عمر کمتری هم دارند. بنابراین توصیه می‌کنیم برای این خودرو از باتری اتمی استفاده کنید.

عمر باتری جک اس ۵ چقدر است؟

در صورت استفاده عادی و روزمره از اتومبیل، باتری جک اس5 چیزی در حدود 3 سال عمر خواهد داشت. اما بهتر است به صورت دوره‌ای سلامت باتری را مورد آزمایش باتری قرار دهید.

تعویض باتری جک S5 به صورت حضوری در ایران باتری

سایر باتری‌های خودرو جک:
باتری جک جی ۵ – باتری جک جی ۴ – باتری جک اس ۳ – باتری جک تی ۸

قیمت و خرید باطری جک اس ۵

دریافت مشاوره قبل از خرید باطری جک اس ۵
در انتخاب باطری مناسب و خرید باتری ماشین جک اس ۵ سوال دارید؟ از ما بپرسید.